Gry
Alchemia Bólu: Esej o Architekturze Ryzyka w Grze Witchfire
|Mateusz Graś
Gry jako sztuka, design i opowieść – kulturowy manifest interaktywności
|Mateusz Graś
Projektowanie w Erze Kontekstu: Jak Zaawansowane AI Zmienia Moderację i Kształtuje Cyfrowe Przestrzenie
|Mateusz Graś
AnimeGamer: Kiedy Sztuczna Inteligencja Ożywia Świat Anime na Twoich Oczach
|Mateusz Graś
Cisza jako Mechanika Gry Hunt Showdown 1896: Analiza Profilu Dźwiękowego i Jego Wpływu Psychologicznego
|Mateusz Graś
Ciemna Strona Designu Gier: Studium Przypadku Overwatch 2
|Mateusz Graś
Kodując Sprawiedliwość: Przyszłość Balansowania Gier Należy do AI?
|Mateusz Graś
PORTAL: Nowa generacja AI od Tencent potrafi grać w tysiące gier 3D. Co to oznacza dla graczy?
|Mateusz Graś
Tytuł roboczy: Gra "Skrzydła Wolności"
|Mateusz Graś