BRIEF POBLOGOSLAW.TO

Zadanie projektu:

Stworzenie portalu umożliwiającego poznanie się użytkownikom, którzy chcą spotkań, w celu spędzania razem czasu lub wymiany umiejętności.

Zakres projektu:

Portal z ogłoszeniami o chęci spędzenia czasu w określonym miejscu/czasie/formie. Fanpejdż na Facebooku. Regionalne fanpejdże.

Konto na Instagramie – #poblogoslaw – użytkownicy spędzający razem czas publikują zdjęcia.

Logo symbolizujące poświęcenie, wsparcie, uniwersalne – moja propozycja to znak nieskończoności z

ludzików trzymających się za ręce.

PREZENTACJA FIRMY

Misja portalu – skojarzenie ludzi, którzy wolą świat realny od wirtualnego i chcą dzielić ten czas z innymi. Stworzenie sieci użytkowników ceniących spędzanie czasu z różnymi ludźmi.

TŁO SYTUACYJNE

Potencjał do rozwoju – duży, można stworzyć globalną społeczność i stworzyć podstrony dla poszczególnych krajów. Szansa na współpracę z wolontariuszami zajmującymi się seniorami – wprowadzenie seniorów do sieci użytkowników. Trzeba stworzyć modę na taką formę spędzania czasu.

– Opis rynku:

Zagrożeniem mogą być portale wymiany umiejętności oraz portale typu spotted.

CELE MARKETINGOWE

Wywołanie w ludziach poczucie, że spędzanie czasu realnie zamiast online jest bardziej wartościowe.
OPIS GRUPY DOCELOWEJ (szeroko i wąsko zdefiniowanej, tzw. „serca”).

– grupa docelowa 25-40 latki oraz seniorzy i chore dzieci

KLUCZOWA PROPOZYCJA DLA KONSUMENTA / KLUCZOWY KOMUNIKAT

Czas jest najwyższą wartością, poświęcając go innym zwiększasz jego wartość po tysiąckroć.

KORZYŚCI KONSUMENCKIE

Relacje z ciekawymi ludźmi.

Nowe umiejętności.

Radość z dawania.

WSPARCIE PROPOZYCJI

Wśród użytkowników dobrze mieć osoby szanowane, celebrytów, dziennikarzy.

WARTOŚCI MARKI

Wiara w wartość czasu spędzanego razem w realnym świecie.

STYL KOMUNIKACJI

Wszyscy są na ty bez względu na wiek, są sobie równie bez względu na wiek i doświadczenie.

WSKAZÓWKI WYKONAWCZE DLA DESIGNU

Główną osią strony jest drzewo, tworzące sieć z pomniejszymi, regionalnymi drzewami, które symbolizują uczestników. Im więcej osób w regionie tym więcej liści ma drzewo i tym większe samo ono jest. Wizualizacja poprzez animowaną mapę drzew, w początkowej fazie mapa Polski. Sieć korzeni łączy wszystkie drzewa, główne drzewo podobne jest do wierzby – nazwa AIKA – z fińskiego „czas”.

Użytkownicy dostają rangi zgodnie z ilością czasu poświęconego innym. Poszczególnymi regionami opiekują się wolontariusze – Anioły Czasu, którzy pomagają organizować większe larpy, eventy, pikniki, gry zespołowe, itp.

 

autorka: Ewelina Schulz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *